Změny v objednávce

Změna objednaného modelu zboží


V již odeslané objednávce není možné vyměnit jeden model výrobku za jiný. Jsou dvě možnosti, jak tuto situaci řešit:


•   obratit se na náš personál na email info@babymarket.cz a požádat o změnu v objednávce  

•   druhou možností je storno celé objednávky a vytvoření nové.  Objednávku je nutné stornovat vždy písemně s uvedením čísla objednávky na email info@babymarket.cz.  Storno Vám bude zpětně na Váš email potvrzeno.

 

Změna platby a způsobu dopravy

 

Jakoukoliv změnu lze provést pouze pracovníkem e-shopu na základě písemného dotazu.
 

•    Dotazy zasílejte na mail info@babymarket.cz
•    Každá změna Vám bude zpětně na Váš email potvrzena.

 

Pokud jste již obdrželi email ohledně expedice zboží s číslem zásilky, jakékoliv změny již bohužel nejsou možné uskutečnit.
 

Změna termínu dodání zásilky
 

Změnu  termínu doručení balíku lze provést po předchozím kontaktování Vámi zvolené přepravní společnosti.
 

Služby České pošty umožňují  změnu dne doručení nebo ukládací poštu pro Váš balík.
 

V průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím formulare: cpost.cz/zmenadispozice/overeni.html, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku.
 

DPD rovněž umožňuje změny v termínu doručení zásilky.

 

Podrobnější informace naleznete v bodu DOPRAVA A PLATBA.

 

Cokoliv potřebujete ve své objednávce změnit či zrušit, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám poradíme.