Reklamace

Jak postupovat v případě reklamace?


Zakoupili jste zboží, které po nějaké době přestalo fungovat nebo se na něm vyskytla vada? Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že jste se rozhodli u nás zakoupené zboží reklamovat.

 

Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v co nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace).
 

Zboží důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě.
 

Zboží k reklamaci doporučujeme posílat kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem balení.
 

Zboží Vám buď vyměníme za bezvadné nebo necháme zboží opravit. Ve výjimečných případech, pokud je např. závada neodstranitelná a nebude možné uskutečnit výměnu, Vám vrátíme peníze zpět. Pokud je zakoupené zboží stále v záruční lhůtě, nemusíte se ničeho obávat.
 

K reklamaci je zapotřebí dodat: kompletní reklamované zboží, kopii daňového dokladu a také krátký dopis, ve kterém bude závada na zboží popsaná.
 

Pro tyto účely je možné využít formulář pro popis reklamace, který naleznete ZDE.
 

Zboží k reklamaci zašlete na adresu:
Kamila Gregorczyk
Sokolovská 331/37
747 23 Bolatice

 

V případě dotazů spojených s reklamací neváhejte kontaktovat naše pracovníky na e-mailu: reklamace@babymarket.cz